Pages

Thursday 6 February 2014

Panduan Headband

Text: Maleeva Semadi

Wahh, lamanya saya tidak singgah di blog ini berikutan kekangan urusan peribadi dan masa yang tidak mengizinkan. Semoga semuanya sihat-sihat belaka dengan pelbagai ragam dan rutin harian kita di tahun baru ini. Hari ini pada 7hb Februari 2014, merupakan hari yang baik bagi saya kerana masa berlalu dengan cepat dan tidak sabar bertemu dengan si suami yang bekerja jauh. Di kesempatan ini juga, saya ingin berkongsi serba sedikit cara membuat headband maklumat yang saya cari untuk panduan saya sendiri. Marilah kita sama-sama membuat headband untuk kegunaan sendiri atau untuk pendapatan sampingan sendiri. Untuk yang nak menempah headband dengan saya, silalah berhubung sendiri dengan saya.




Selamat mencuba!



No comments:

Post a Comment