Pages

Monday 3 March 2014

Akhirnya, Segalanya Terjawab Sudah!

Text:Maleeva Semadi

Sebelum tubuh dan mindaku bersatu merehatkan diri, izinkan ku mencoret serba sedikit perkara yang terjadi hari ini. Segala persoalan dan kemusykilan terjawab hari ini setelah seminggu dua ini berat otak ku memikirkan segala persoalan yang berkeliaran di mindaku. Sungguh tenang rasa jiwa dan ragaku setelah kebenaran ku ketahui. Terima kasih kepada Dia yang selalu setia bersamaku di saat susah dan senang di saat badai melanda Kau tetap teguh besertaku.
Pengalaman mengajarku erti sebuah kehidupan dan pengajaran mematangkanku. Berfikir  panjang sebelum bertindak.Tersilap langkah terimalah akibatnya. Pesanan, nasihat orang tua ku tanam di dada sebagai pedoman ku mengharungi liku-liku kehidupan yang penuh onak duri. Pahit manis hanya Sang Pencipta maha mengetahui. Setiap yang terjadi sudah tertulis sebelum kita lahir ke dunia sementara ini.
Semoga hari esok terpancar sinar indah seperti mentari pagi yang terbit di kala pagi hari.
Sekian, selamat malam alam maya.
______________________________________________________________________Berminat mengikuti kursus kelas akaun?kelas blog?Hubungi saya untuk keterangan lanjut

No comments:

Post a Comment